TJENARE MANNEN!

Har nyss vatt och handlat lite med mamma, eller det var inte nyss, en timme sen kanske hähä, men det fanns asbilliga tuggumin så köpte 4 paket för 30 :D
Sen när vi kom hem satt jag nere och lekte lite med Nikolaj och lite sånt innan jag gick upp på mitt rum och satte mig här, nu sitter jag och lyssnar på musik.
Mitt allt.
Imorse vaknade jag hos Anna, åt frukost och stack till träningen.
Träningen var väl okej, det regnade lite då och då och det kändes typ som hur mycket man än drog i årorna så kom man inte någon vart ;O
Och ändå sitter jag här och skriver att träningen var okej....rolig jag är asså ;)
Näj men nu pallar jag inte skriva mer :)
Hörs senare,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0