SUUUURT

Blä, sitter på mitt rum nu och är så sjuuukt jävla sur -.-'
Jag får inte göra någonting ju, bara för att jag har varit hemma från skolan idag så får jag inte sitta ute ikväll och snacka och lyssna på musik och fika med Anna och Moa - 10 meter från huset...kom igen liksom?
Jag var sjuk innan idag,men då var jag påväg att bli frisk och nu är jag hur frisk som helst och aspigg, har precis vatt ute och spelat lite fotboll med Anna och Moa, det var skitkul iaf och vi spelade typ in massa sjuka videor med min kamera xd
Hjälp mig! vad kan man göra hemma på en fredagkväll när man inte alls har lust att sitta nere med familjen?
Men nu har jag SJUKT tråkigt och är SJUKT sur....Wihooo,vilken toppenkväll >:(
pussssss på näsan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0