SORRY igen...

SORRY igen... idag har jag inte alls haft tid att blogga!
Direkt efter skolan stack jag hem till Moa, sen efter det började kören klockan fem och slutade kvart över sex, sen hade jag följe med Nathalie hem och då stod vi och snackade rätt länge innan jag kom hem runt klockan sju ungefär.
När jag var hemma kollade jag på slutet av en film eftersom pappa redan kollade på den, sen kollade vi på en till som jag inte hann se klart för att Tilde och Sanna stod utanflr mitt hus så jag gick ju ut och snackade med dom en stund sen nu kom jag väl in för tyå en kvart sen eller något sånt ^^
Tihiii imon ska jag sova över med dom hemma hos Tilde, ska bli skoj, längtar :D
Nu ska jag logga in på facebook, bilddagboken och lyssna på musik.
Pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0