Sol vind och vatten

Har nyss ätit efter att ha kommit hem från sol vind ch vatten på rodden, det är typ öppet hus där man får prova på rodd och ja det var fett drygt.
Så nu sitter jag med Moa hemma hos mig och snart ska jag dusha innan jag sticker till vårfesten på rdden sm börjar klockan sju.
Så jag kommer att vara där hela kvällen vilket betyder att jag inte kommer att blogga ikväll... fast kanske när jag kommer hem jo, för då ska jag lägga upp en video på Clara när hon provar att ro på roddmaskin töhö ^^
Igår när jag var med Sanna och Tilde så började vi typ med att gå och köpa godis och sen gick vi bara runt lite i åhus och sen ner till hamnen en stund innan vi gick hem till Tilde igen.
Under dagen gjorde vi inte så mycket annars, men på kvällen var vi ute lite och ännu senare på kvällen satt vi ute på deras studsmatta med godis, cola, filtar och täcken och snackade, de var möööjsigt men mina skor blev dyngvåta av vattenspridaren ;O




PÖSSPÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0