Oh shit.

Oh shit vad jag har blivit dålig på att blogga denna helgen!
Har bara varit så upptagen denna helgen.
Har varit med Sanna och Tilde idag, vi var ute och gick nog i typ hela åhus :S
Men det var rätt varmt idag så...aa :)
OMG vi var nere vid åhusbryggan, fan nästan ingen strand kvar där ju, behu :(
Nu har jag precis ätit, vi grillade idag och det blev jätttegottt :D
Så nu är jag proppmätt hehe...innan idag åt jag glass på ottos med pappa och Clara, det var också gott (speciellt brownieglassen) mums, ny favorit då :D

Nu blir det musiiik, mycket musiiik wiho :D

Jag skrev att jag skulle blogga när jag kom hem igår, jag vet.
Men nu blev det inte så eftersom jag och Elliot sov hemma hos mamma istället och min dator var ju här så, sorry ^^
Så ni får videon på Clara sen idag istället, pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0