Öh my gööösh

Precis satt mig i rummet och ska läsa lite spanskagloser som vi har i läxa tills imorgon.
Var med Moa innan, vi var ute, SJUKT.... vi byggde ett....träd...som bestod av: Planka,träpinne,fler träpinnar,en blombukett och gräs :S
Kan man bli sjukare? Nej, hehe ^^
Jaja men vi hade kul iallafall, sen gick vi bara runt lite och snackade om lite allt möjligt.
Imorgon ska vi ha en middag med intärde och sånt som föräldrar får komma på och sånt, eftersom vi måste käna in de sista pengarna till klassresan som vi ska på snart, till liseberg!
Längtar lite till imorgon men ännu mer till liseberg såklart :D
Vi i klassen ska ha olika uppgifter under kvällen imorgon, man kan duka,servera,laga mat,passa barn, och kanske något mer men jag vet inte.
Jag ska iallafall laga mat och passa barn, wiho ;P
Så det innebär att jag inte kommer hinna göra alls många blogginlägg imorgon.
Jag slutar skolan klockan halv 3, ska sen vara tillbaka i skolan klockan halv 4 och vara där hela kvällen.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0