Nikolaj!

Då har man ätit frukost.
Gjorde (typ) smoothie innan också, så den drack jag med Nikolaj hihi :)
Och så åt jag en sån minibaguett till frukost.
När jag skulle sätta in smöret och sånt i kylskåpet när jag var färdig, började Nikolaj gråta och pekade på smöret och sen på sin macka - så jag antog att han ville ha mer smör på mackan, så jag tog en kniv med lite smör på och gav honom för att han skulle bre själv - men nej, han stoppar istället in allt smör i munnen och säger: Mmh, GOTT!!
Haha konstig men söt unge ;)
Jag tror inte att jag kommer blogga så mycket senare idag med tanke på att jag ska iväg till Elvira och (jag tror) att jag ska sova hemma hos Anna efter det.
Ska bli roligt!
Puss på näsan,heeeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0