Mitt bloggande!

Ja då är man tillbaka vid datorn igen, som alltid hähä. Vilken nörd jag är.
Tror nog att bloggen har fått mig lite beroende på något sätt haha.
Men det har jag absolut inget emot :D
Haha shit, jag fick min dator i vintras när jag fyllde år, innan jag fick datorn bloggade jag knappt alls, det var bara något inlägg sådär ibland men nu har det förändrats, jag bloggar ju hela tiden känns det som,bara för att jag kan ju,när jag har egen dator och slipper dela med hela familjen och det är GRYMT skönt.
Många tycker att det är tråkigt att blogga och säger saker som: Hur faan orkar du? det är ju bara såå tråkigt!
Visst, jag förstår er, det tyckte faktiskt jag också i början när jag skaffade mig blogg, jag hade lite svårt att riktigt komma igång med bloggen och skriva typ ''regelbundet'', men sen har jag typ vant mig och det har blivit som ett stort behov i min vardag haha, om jag inte har bloggat på kanske några timmar, och om jag verkligen inte orkar gå och hämta datorn egentligen,så tvingar jag mig att göra det ändå. För jag känner att jag MÅSTE hålla bloggen uppdaterad, annars förlorar jag alla mina läsare.
Så är det egentligen inte ju,men det känns så.
Och nu tycker jag bara att det är roligt ;)
Jag tänkte skriva ett sånt där tråkigt inlägg om vad jag gör just nu men nej, det blev annat istället, kanske lite intressantare att läsa med? Inte vet jag :)
I nästa inlägg får ni se lite bilder jag har redigerat idag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0