Hmmmm....

Hmmmm....18 timmmar sen jag bloggade senast,duktig chey! not ;)
Men jag har vatt med Moa innan, hon stack hem typ nyss. :(
Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter äpple ;O
Idag är det måndag och måndagar är slappt i skolan, men idag har det varit ännu slappare, hade origentering (stavning) typ i en halvtimme, men vi hade 20 minuters sovmorgon så vi var väl klara med origenteringen typ lite över 9.
Jag sprang med Moa, det gick ju väldigt bra för oss! :D NOT.
Vi gick vilse i skogen och hittade EN av FEMTON kontroller...och fick alltså 2 poäng för den, men eftersom vi var lite försenade tillbaka blev det minuspoäng så nu fick vi ju -2 istället, medans många andra var uppe i se sådär 100 poäng? ^^
Duktiga är vi, vi VET.
Sen efter origenteringen hade vi håltimme till klockan 11, i typ 2 timmar då så jag Moa och Elvira stack hem till mig lite och chillade, och jag och Moa satsade på frukost nummer 2 ;)
Vi var tillbaka i skolan lite i 11 för då skulle vi ha spanska, det var dryyygt -.-
Sen hade vi lunch, sen dryg engelska och sen slutade vi.
Rätt slappt ändå faktiskt.

Senare blir det väl träning antar jag. Orkar inte. Töhö.
Nu ska jag....vet inte.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0