En liiiten del av all musik jag lyssnar på (;

TAG - Lazee, Julimar, Madcon
Where them girls at - David Guetta, Nicki Minaj, Flo Rida
Till the world ends - Britney Spears
Girls fall like dominoes - Nicki Minaj
Hollywood hills - Sunrise Avenue
Baksmälla - Petter, September
Längesen - Veronica Maggio, Petter
On the floor - Jennifer Lopez, Pitbull
Run this town - Jay-Z, Rihanna, Kanye west
Who dat girl - Flo Rida
Party rock anthem - LMFAO
När allting rasar - Affe
Vilsna själar - Affe
Saknaden är stor Ft. Söder - Affe
Snälla bli min - Veronica Maggio
Sadness is a blessing - Lykke Li
The show goes on - Lupe Fiasco
Mockingbird - Eminem
Gatan upp - Maskinen
Kärlek vid sista ögonkastet - Maskinen
Salt skin - Ellie Goulding
California kingbed - Rihanna
Hate that i love you - Rihanna, Ne-Yo
Where'd you go - Fort minor
You're beautiful - Chester See
She will be loved - Maroon 5
Free fallin' - John Mayer
So do you - HOFFMAESTRO
Until we bleed - Kleerup, Lykke Li
Suppose - Seconhand Serenade
Your call - Seconhand Serenade
Fall for you - Seconhand serenade
I believe - Ron Pope
Fireflies - Ron Pope
Tell me so - Ron Pope
Porch light - Ron Pope


Ja, där vet ni lite om min musiksmak som varierar väldigt mycket hela tiden beroende på vilket humör jag är på, vilken årstid det är och faktiskt också vilket väder det är ute, till exempel om det regnar ute så brukar jag lyssna på lugn och rätt trååkig musik ibland, men om det är soligt ute så får jag alltid för mig typ ''WOW, nu är det sommar förhelvete.'' så då blir det sommarmusik, så är det säkert för många antar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0