Flåååt töldöö :D

Nu ska jag vara snäll mot lilla Tilde som är såå besviken på mig för att jag inte har bloggat alls mkt idag (a)
Men jag har varit upptagen idag, passade Nikolaj och Nikita med min kusin Jonna som var här.
Det var fram till typ klockan 5, sen efter det bjöd mamma oss på glass, egentligen har jag ingen aptit men måste ju få i mig något och glass e ju bra om man har ont i halsen vilket jag har (som fan) :(
Inget verkar hjälpa idag inte, har druckit en massa te och ätit glass men har fortfarande lika ont i halsen, FML!
Nu tror jag att min feber börjar stiga med, åh vilken härlig dag >:(
Jaja...blir antagligen ingen skola imon heller...
Men nu sitter jag under täcket i mitt rum och bara tar det lugnt, lyssnar på musik och försöker stå ut med min hals... -.-'

PUSSELIPUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0