Fastnade inte riktigt på bild idag men det får duga...

Har varit nere och ätit för en stund sen.
Jag hjälpte mamma att laga maten så självklart blev det grymt gott ;D
Nu sitter jag med ett glas coca-cola på mitt rum och bara diggar musiken (Y)
Ska läsa en blogggg nu som jag följer.
www.sarahtjulander.se - rekomenderas :)
Känner mig mycket piggare nu, så nu har jag faktiskt orkat städa hela rummet och inte bara hyllan, damsugat, dammat, plockat undan och allt det där you know.
Kvällen spenderas med familjen ikväll, lite mys vid tv:n bara antar jag, med chips och lite sånt.
Sen imorgon ska jag nog hem till Elvira som ska fylla år den 16:de på grillkväll med tjejerna, ska bli roligt!
Jaja, puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0