(;

Vad jag gör nu? Jag sitter på rummet i sängen med datorn i knät, stängde precis av musiken för mitt huvud är väääldigt trött på den just nu.
Sitter och knarkar halstabletter med för den delen...pain i min hals fortfarande och febern är igång igen >:(
Så det ser ju lite mörkt ut om man kommer bli frisk till helgen, det är bara att vila och hoppas då antar jag...
Blir ett foto idag även om jag är sjuuuk, så det inte blir för tråkigt här :D
Jag har precis varit nere och ätit lite flingor bara, har fortfarande ingen vidare aptit för riktig mat...
Nu tänkte jag precis gå och dusha, så jag skriver mer senare ;)
PUSSELIPUSS


Såhär går man då runt en dag som den här... har tagit ett par andra bilder idag också som jag lägger upp senare, iallafall några av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0