:D

Jao... det där med att gå ner innan...det gick inte så bra, somnade på soffan i mitt istället och sov i typ 3 timmar, hade nämligen ställt klockan så att jag skulle vakna efter en halvtimme,eftersom jag visste att jag höll på att somna, men neej, klockan väckte inte mig inte :D
Så efter 3 timmar ropade pappa på mig för att se om jag va hemma haha...
Det var iallafall skönt att sova, efter det gick jag ner, då åskade och regnade det plötsligt ute, när jag somnade var det liksom soligt ute så det kändes lite wierd haha.
Jaja, när jag kom ner var Cilla och Zackarias här (pappas tjej och hennes son), så då satt vi och snackade ett tag innan dom skulle hem och så.
Sen kollade jag Elliot och pappa på en film, det blev: Little fockers :D
Den var bra och rolig.
Nu håller jag på att ladda över några bilder till datorn som jag sen ska redigera lite och efter det lägga ut några på bloggen, bra va?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0