1 dag, 20 timmar sen...

1 dag, 20 timmar sen jag bloggade senast...sorry!
Kom hem rätt rent igår så det blev ingen uppdatering.
Middagen i skolan var väl helt okej, kul att laga mat men efterarbetet med städning och allt sånt var jobbigt och tråkigt hehe.
Idag stack jag till Moa efter skolan, sen ner tillrodden och fixa lite med båten som jag ska ha att tävla med.
Efter det stack jag hem och åt lite snabbt, sen direkt till kören, sjöng en stund och sen åt vi glass, gott.
Nu sitter jag nere i köket och lyssnar på lite musik och ska nog snart va med Moa igen.
Imorgon åker vi till hjälmsjön/hjelmsjön eller hur det stavas hehe... så det innebär att jag inte kommer att blogga på hela helgen.....damn :/
Jaja, ni klarar er nog utan mig haha,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0