yes

hej!
ett par timmar sen jag bloggade nu!
har haft fullt upp med att städa,äta,chilla,lyssna på musik,vatt inne på facebook, typ hela dagen...ja,vad ska man säga...en helt vanlig söndag alltså?
Såhär ser typ en söndag ut för mig:

1.Vakna klockan 09.00
2.Äta frukost
3.Byta om till träningskläder
4.Sticka och träna klockan 11
5.Komma hem och dusha
6.Äta lunch
7.Sätta mig vid datorn och stta där,hm,länge
8.Kolla lite på tv medans jag äter kvällsmat (macka eller något sånt)
9.Borsta tänderna
10.Sätta mig vid datorn
11.Smsa några
12.Sova

ja,där hängde ni allt med,ellerhur? :D¨
Nu är jag nere vid punkt 8, så då kan ni nog själva lista ut vad jag ska göra?
om inte,så är det ju väldigt tråkigt för er för det tänker jag inte skriva ^^
Jag har ingen bild att lägga upp idag (än så länge) - japp,så tråkig är jag!
pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0