Wihoooo

Hej!
Är med moa,vi är hemma hos mig igen,vi har gjort egen jordgubbsglass,åt det och det var göttt :)
Nu sitter vi på mitt rum och bara chillar,lyssnar på musik och jag har nyss fixat henes hår lite ^^
Blev glad nu när jag loggade in på bloggen med,hade förhöjt min statistik på unika besökare rätt mycket från igår! Hoppas bara att ni fortsätter att läsa min blogg med!
Senare ska jag nog ut och springa,ska försöka få med mig moa med :D
Idag i skolan hade vi jojotestet,det gick rätt bra men kunde gått bättre,om jag inte hade den jävla träningsvärken i hela kroppen sen 5000m testet igår!
Jaja,bättre nästa gång då hoppas jag.
Men nu har jag ännu mer träningsvärk ju :/
Får väl ta det lite lugnt,men träna ska jag och därmed basta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0