Träningen

Hej!
Nu har jag dushat och sånt efter träningen.
Träningen gick bra, tränade med Tilde idag som har borjat på rodd igen, wiie! :D
Nu sitter jag i köket och kollar facebook,lyssnar på lite låg musik och sånt medans mamma glr lite kvällsmat till mig och Elliot, är grymt hungrig nu efter träningen!
Imorgon ska jag vara i skolan klockan 07.00, för att det är skolrodden imorgon och eftersom jag går på rodd så ska jag vara där hela dagen och hjälpa till, så det blir inga lektioner för mig imorgon, wiie på det med!
Jag ska ju såklart också tävla, hoppas det går bra, ska möta åttorna för att vi är en åtta i vårt lag, min bror Elliot.
Laget: Jag Annie Charlie Elliot
Men jag tror det ska gå bra eftersom jag och Elliot är roddare, Annie har tränat rodd, eller hon har inte tränat nu i vinter men hon är fortfarande medlem i klubben, och charlie, han är stark så :D
Men nu ska jag äta, så jag skriver mer senare!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0