ThisDayIHave...

Idag har jag varit i skolan då,var kioskmongo idag med elvira,så det va rätt slappt för det var inte så många som handlade idag.
Vi slutade tidigt eftersom vi då hade jour,så efter skolan cyklade jag hem,åt,sen gick jag och handlade lite med mamma,kom hem,gjorde smoothie till mig,anton och nikolaj,drack upp den,gick till kören,vi hade några från nosabys kör också där,vi tränar inför en konsert med dom.
Nu har jag nyss kommit hem,jag ska nog snart ta något att äta.
Ikväll ska jag bara slappa och sen plugga för historia-prov imorgon,på något sätt...har liksom inte boken hemma :S
Menmen,imorgon är det äntligen fredag igen,vilket betyder att jag ska åka till stan med moa och klippa mig där,sen ska vi köpa present till annie som fyller år på lördag,hon ska ha tjejkväll.
Nu skriver jag fortfarande inte från min egen dator,det blir typ bara ett inlägg om dagen fram tills det funkar på min dator,så ni vet,men sluta inte följa ändå!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0