School

Har varit i skolan idag ju,tisdag är den tråkigaste (efter söndag) dagen påhela veckan,fy! fast onsdagar är ju inte mycket bättre...inte torsdagar heller...och själva skoldagen på fredagen är inte heller okej...hehe fast måndagar är slappa! :D
Imorgon har vi diagnos i spanskan,så jag sitter och pluggar lite på glosorna nu,ska göra det en liten stund nu,sen lite mer ikväll och sen läser jag bara igenom det några gånger innan lektionen,så ska det nog gå bra!
Idag blir det bara en plugg-dag och sen slappa lite med,på tisdagar händer liksom aldrig något!
Imorgón kanske jag ska sova över med Anna,om hon kan då,men det var länge sen så det ska bli roligt!
Jo,om nu undrar så är vi lediga på torsdagen,därför vi kanske ska sova över då :P
Men jag skriver mer senare,puss så länge!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0