Rodd.

Hej!
Sorry för den dåliga uppdateringen idag!
Men det berodde på att jag var ju först i skolan, sen en stund efter skolan tränade jag, vi rodde ute idag, första gången i år för mig!
Vi rodde fyra idag, jag, Joel, Donkie och Niklas, det gick bra och var väl skönt att komma ut igen, men dock var det väldigt blåsigt.
Jaja, nu är jag hemma iallafall och har nyss ätit, sitter och lyssnar på lite musik och ska logga in på facebook ock så.
Sen måste jag dusha...
Idag var jag ju funktionär på skolrodden, det gick ju bra så långt, men när vi väl skulle ro vårt lopp blev allt bajs.
Vi kom sist i loppet, pga att jag trillade av slidern (sittsen) och hade först lite svårt att komma upp, sen gick de bra igen, men då hoppa Charlie också av slidern, så vi hamnade rätt långt bak, så det kunde ju gått bättre!
Menmen, inget att bry sig om, bara en skolrodd ju.
Jag har ingen bild att lägga upp nu, har inte tagit någon ny idag men kanske senare!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0