Phone.

Hej!
Jag sitter vid tv:n med datorn i knät,men jag kollar inte å tv:n för det är tråkigt och fjärrkontrollen ligger för långt ifrån mig så det struntar vi i.
Jag lyssnar på musik och ska snart logga in på facebook och bilddagboken och läsa någras bloggar också.
Idag har jag först vatt hemma från skolan,sen mådde jag mycket bättre så mamma kom och hämtade mig,jag åkte med henne till vårdcentralen för hon skulle kolla något med nikita.
Efter det åkte vi hem till morfar,jag fick hans gamla mobil,för att min gick sönder igår och denna är också bra som jag har nu.

 
Det är en sån här,fast självklart lite mer sliten men jaja :D
pusss bloggar sen you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0