Nu har jag...

Nu har jag precis ätit,vi åt hemmagjord pizza,gött det! :D

Innan idag var jag och handlade lite med pappa och clara.

Sen var jag ute med clara,hon cyklade lite,sen gick vi till skogen och det var jättemysigt :)

Sen skulle vi leka i sandlådan tyckte hon, det var ''väldigt'' roligt de ja x)

Snart ska jag dra till Moa,va med henne först hos henne,sen ska vi hem till ,og.sova här igen :D

Jag vet inte vad vi ska hitta på,bryr mig nog inte om att se finalen på melodifestivalen,bara tråkigt shit i år ;)

inte för att jag har sett ett ända avsnitt men...(a)  Blir nog bara att chilla som vanligt.

Nu ska jag typ...göra något annat...byta om ska jag.

sen cykla till Moa.

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0