ñam,ñam!

Ja det betyder då muns,mums på spanska ^^
Och jag skrev det endast för det är så jävla gott med smoothie,jaa jag vet att jag dricker det ofta,har blivit en bra vana höhöhö :D
Men nu gjorde jag liiiite för mycket,så det blev 2 stora glas,jaja bara bättre det,ellerhur?
Jag är inne på facebook och lyssnar faktist inte på musik,orkar inte nu :D
Fett skumt,när ag cyklade hem var det soligt och hyfsat varmt ute,precis när jag kommer in genom dörren börjar det regna,sen hagla,och nu är solen framme igen på klarblå himmel,bra det ju men wiiierd  :O
Jag är själv hemma nu,men snart ska jag vara med mathilde,längesen! :)
Senare ikväll ska jag (kanske) sova över med moa,inte längesen! :D
denna veckan gich sjukt snabb,äntligen helg igen!
bloggar senare,pusssen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0