Molly=duktig!

Åh vad jag känner mig duktig nu!
Tredje inlägget på lite mer än en halvtimme nu asså...shiiit :D
Nu sitter jag forfarande och lyssnar på musik, sommarlåtar!
Vilket får mig att längta ännu mer till sommaren än jag redan gjorde!
Sommaren 2011 måste bli helt awesome, nu när jag ser fram emot den såååå mycket!
Det har ju nu blivit vår äntligen, but i want more! Jag vill ha sol, värme! Jag vill bada i havet! Jag vill ha alla mysiga sena utekvällar! åhhhh!
Jaja...till morgondagen.
Imorgon blir det ännu en slapp dag utan arbete i skolan, wiiie!
På lördag är det ju earth hour, för er som inte visste ;)
Men eftersom att vi inte är i skolan på lördagar så ska vi ha typ en ''earth hour - dag''
Jag vet inte riktigt vad det innebär...men något blir det ju... x)
Just fan... nu kom jag på att vi även har en läxa till imorgon, inte vilken läxa som helst utan att RÄKNA ALLA TOMMA FÖRPACKNINGAR HEMMA OCH TA MED EN GLASBURK TILL SKOLAN!! vafan lixom? :S
Jaja..hejdå :D<3
(och va stolta över mig nu!)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag är alltid stolt över dej älskling!!! Goaste å snällaste mollyn jag känner!!

2011-03-24 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0