I'M BACK!

Jag är LYCKLIG! :D
Nu funkar det att blogga igen,men bara om jag använder internet explorer,vilket jag inte brukar göra,jag använder mozilla firefox som är så mycket bättre,men tänker använda det vanliga internetet bara till bloggen nu när det inte funkar med mozilla firefox.
Jag har inte bloggat på 3 dagar nu och ni förstår nog inte min panik!

I helgen har jag varit med moa,vi gjorde ansiktsmask igen,men vad jag inte visste då var att jag hade en ''självhättande'' mask,som brände lite i ansiktet...haha men det funkade ändå ;D
Vi snackade,lyssnade på musik,åt chips och drack läsk och bara chillade då.
Igår fyllde annie år,då var vi (tjejerna i klassen) hemma hos henne på tjejmiddag,det var jättetrevligt och god mat,efter vi hade ätit mat och tårta,så kollade vi på två olika filmer.
Den ena var: the backup plan,den var jättebra och rolig.
Den andra var: i rymden finns inga känslor,den har jag velat sen länge och den var jättebra,och rolig den också!
Den bästa av filmerna var dock i rymden finns inga känslor.
Just det,presenten,,jag och moa var i stan i fredags och köpte present till annie,vi la ihop och köpte: Ett halsband med en nyckel,och ett armband som var snyggt. Annie blev nöjd med det :)
Samma dag så klippte jag mig på pink i stan,jag blev jättenöjd.
Såhär blev det!

Skriv gärna i kommentarfältet vad ni tycker :)
Nu till idag.
Jag vaknade vid 9 imorse av min väckaklocka då,gick ner och åt frukost,bytte om till träningskläder och cyklade iväg till roddklubben typ 5 minuter i 11.
Jag började med att värma upp i 15 minuter,sen gjorde jag 3 stycken 100m lopp,sen vilade jag i en liten stund,sen körde jag igång med mitt ''väldigt'' efterlängtade 5000m test -.- väääldigt mysigt! :D (not.)
Det var riktigt jobbigt,men grymt skönt när det var över och nu vet jag iallafall att jag får följa med på träningsläger i tjeckien,om jag gör cooperstest också,vilket ska vara om 2 veckor tror jag,men det är inte alls lika jobbigt,där ska man springa och det är jag mycket bättre på.

Efter träningen cyklade jag hem,åt,vilade lite,dushade,klädde på mig,gick och handlade lite med mamma,sen var jag med moa.
Vi var hemma hos mig,chillade bara,vi var inte så länge idag.

Nu halvligger jag på sängen med datorn,riktigt trött nu.
Jag lyssnar på musik och bara skriver på här.
Detta blir ett lååångt inlägg,men måste ju ta igen lite efter dessa dagar jag inte har kunnat blogga + att det har hänt rätt så mycket sen sist!
Men jag bloggar senare ikväll,puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0