IKEA

Hej!
Anledningen till att jag inte har bloggat idag är att jag har varit på ikea,där köpte jag lite nys möbler och sånt till mitt rum och lite annat,jag köpte:
Ett vitt sängbord
5 vita blockljus i olika storlekar
En vit lampa som står på golvet
En svart sänglampa som sitter på väggen
En tavla
En ljusblå filt
När jag kom hem satte jag igång direkt att montera den vita lampan och bordet,satte upp tavlan på väggen och tog undan lite saker som jag inte vill ha i rummet,efter det åt vi,sen hade vi lite efterrätt också och nu har jag precis satt mig på mitt rum,jag har fotat hur mitt rum ser ut nu,så här kommer bilder,men bara så ni vet har jag inte satt upp den svarta sänglampan än.



Ja,så här ser det ut,lika bra att ni fick se hela mitt rum ju,förutom garderoben,ingen vidare ordning i den,höhö.
Detta är hemma hos mamma,när jag är hos pappa ska jag också ta kort och visa er,men nu ska jag logga in på facebook och lite sånt!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0