hemma/skola/hem/kör/hem

Hej!
Idag vaknade jag väl typ vid halv 7 eller något, klädde på mig, gick ner ock åt frukost, sminkade mig och lite sånt sen stack jag till skolan, dagen har varit helt okej ändå, inget jättejobbigt i skolan idag.
Vi hade musik, idrott, matte, spanska, slöjd.
På spanskan hade vi ju diagnos som jag sa igår, den var skitlätt så jag kunde allt bra.
Och på idrotten hade vi redskap, bl.a hopprep,räcke,ringar och kullerbyttor och sånt shit, men jag tycker sånt är rätt kul (:
Nu sitter jag nere i köket medans mamma lagar mat som vi snart ska äta, sen klockan 17.00 - 18.15 har jag kör.
Jag gör nog något inlägg när jag har kommit hem från kören, puss och kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0