Hellyes!

Hej,jag har precis satt mig på mitt rum med datorn i knät,jag lyssnar på musik och är inne på facebook,jag ska snart läsa någras bloggar också.
Bland annat
www.liindseys.blogg.se kolla in den vetja ;)
Ikväll har jag tränat,jag var ute och sprang med elliot och joel.
Vi sprang 8 km utan att stanna,det som förvånade mig va att jag inte blev inte mycket andfådd
 alls,fick bara lite ont i benen! :O
Jaja,när vi kom tillbaka till roddklubben igen så fick vi göra några konstiga övningar sen slutade vi.
Sen jag kom hem har jag dushat,ätit,ätit glass med,kollat på tv och nu e jag här ^^
Jag ska inte vara uppe alls länge till,är jättetrött!
Underbar träningsvärk va det ja.

Nu till en annan sak :D
Jag tycker det är skiiitkul att så många läser mn blogg,bara så att ni vet det :D
Detta blir sista för ikväll,Godnatt sötisar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0