Heeey

Hej!
Idag var jag i skolan,det var rätt slappt idag eftersom det är måndag!
Efter skolan cyklade jag bara hem och va hemma och tråkade till typ halv 6,då kom Moa hem till mig,vi bytte om till träningskläder och stack till min löpträning,hon följer med mig lite då och då på träningarna,hon vill och ska börja,om hon får av sina föräldrar,så det får vi hoppas på!
Jaja till saken nu va,när vi sprang idag var det ganska jobbigt,vi hade backlöpning och efter det backlöpning typ fast man skulle springa uppför backen med en kompis på ryggen! :O sprang med Moa då,vi trillade två gånger framlänges när hon satt på min rygg och en när jag satt på hennes,haha som det måste ha sett ut x)
Men när vi var klara med träningen cyklade vi hem till mig,snackade en stund,Moa hämtade sina saker sen stack hon hem.
Ja efter det,tog jag en lååång varm dush men ansiktsmask också,det var great!
Sen åt jag kvällsmat,sen borstade jag tänderna och nu sitter jag på rummet med datorn i knät,lyssnar på musik och chattar på facebook.
Jag tror jag bloggar mer sen,men här får ni en bild jag tog nyss men jag har redigerat den lite :)
Puss<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

gryyyymt söt! :D

2011-03-22 @ 18:24:43
URL: http://www.lestwins.devote.se
Postat av: Molly

hehe tack men du me ^^

2011-03-22 @ 18:52:25
URL: http://seskorpis.blogg.se/molly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0