Gräddbullar??

Hej!
Jag sitter på mitt rum,pluggar spanska, skulle bara göra ett inlägg,har ju inte hunnit blogga idag!
På grund av att vi ska sälja gräddbullar till en klassresa till göteborg, man ska sälja 10 lådor var och jag säjler med Moa och Anna, alltså ska vi sälja 30 stycken.
Idag har vi gått runt till massa hus och sålt,tycker inte sånt där är kul,bara pinsamt...men jaja, det gick iallafall bra med försäljningen och nu har vi sålt 21 stycken, bara 9 kvar nu och ska nog ut lite imorgon också så det går nog fort!
Men nu så måste jag gå vidare med spanskapluggandet, vi har diagnos imorgon och det fick jag veta idag...yippie...
men hörs sen,kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0