Drygt....

Va på kören tidigare,jag är supertrött idag och inte alls på humör,skit alltså,så det var bara drygt att vara där och jag väntade bara tills jag skulle få gå hem och sätta mig vid datorn med hög musik i hörlurarna,så det gör jag nu,men snart så ska jag gå ner och äta lite,vet inte riktigt vad,men ingen mat för det är jag INTE alls sugen på idag.
Fast just nu är jag inne på facebook och chattar med några,så går ner snart.
Det har varit sjukt skönt med studiedag idag,annars hade jag förmodligen bara gått runt och deppat i skolan,så det var skönt :P
Men imorgon blir det skolan,det känns som en söndag idag...men om man ska se det från den ljusa sidan så är det ju faktist fredag imorgon,så det är bara att kämpa sig igenom den tråkigaste skoldagen på hela veckan -
sen är man fri!
Och så blir det juMoa och Sebbe på kvällen,så det blir kul.
Nää om man skulle ta och gå ner nu,jag bloggar nog något litet senare också,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0