Tv:n+pappas iphone=internet=blogga=WIHO



Jao...sitter då vid tvn och bloggar hähä, man märker ju hur statistiken bara sjunker när man inte kan blogga på flera dagar....:(
Nu har jag typ nyss käkat frukost, vad gör ni idag?
Det har varit riktigt varmt de senaste dagarna, har solat hyfsat mycket så lite brun har man ju blivit!
Mycket kompisar har jag hunnit träffa också, jag sov ju över med Anna och Mathilde en dag, sen bara ,med Anna en dag, sen med Anna och Elvira en dag, och igår var jag lite med Elvira och Anna, sen Elvira,Filip,Jonas och Christoffer, känner inte dom men elvira skulle träffa dom så... sen på kvällen var jag med Sebbe, och ännu senare träffade jag Annie på gatan så vi satt bara och snackade lite.
Rätt mycket kompisar de va?
I förrgår var jag och Elvira i stan, jag köpte:
En typ rosa bikini överdel
En brun bikini underdel
Ett par gula shorts
Ett vitt och blått linne
En grå bh
En svart bh

Bilder på bikinin,shortsen och linnet kommer någon dag snart när jag är hos mamma....imorgon då ja.

Idag ska vi (jag och familjen) nog ner till stranden, jag ska SOLA.
Nu är det verkligen sommarväder varje dag och jag älskar det, så jävla underbart!

Hoppas att ni orkade läsa allt, så mycket har ju hänt sen senast så det blev ett långt inlägg...
Puss och kram!


Btw, LISEBERG på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0