Tråk.

Annie stack hem för en rätt lång stund sen
, 100 % tråkigt!
Så jag tog in datorn och nu sitter jag med den på mitt rum istället...ska nog gå till köket och hämta ett glas cola, ja DET ska jag göra!

.......................................................................................................................

Tillbaka ;)

Det regnade innan när jag och Annie skulle cykla och möta Clara och Patricia, så jag tog tyvärr inte med kameran, alltså inga bilder, jag som hade lovat och allt hehe.

Menmen, så kan det gå, så ni får en bild på min ''fina'' outfit som jag tog typ nyss istället, som består av en röd wezc-tjocktröja och ett par snarta lite slarvigt uppvikta mysbyxor...Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0