The outfits

Som ni säkert har märkt nu så gillar jag mönstrade tröjor och linnen väldigt mycket hehe!
Det är alltid det jag fastnar för när jag shoppar - mönstret är viktigt!
Men jaja då har ni 20 olika sommar - outfits, ska dock shoppa mer käder i turkiet hoppas jag ;)

Innan jag tog alla bilderna rensade jag ut min garderob, inte ett enda av dom plaggen ska jag ha kvar hehe... allt jag ska ha kvar hade jag i en stor bag som jag inte orkat packa upp ännu, så dom kläderna la jag in i garderoben istället.

Okej till nuet, jag ligger på sängen och skriver här och ska snart äta något, har inte ätit någontilg idag och är vrålhungrig nu...!
Senare ikväll då, ska jag sova över med Lindsey, Pontus och Simon hemma hos Lindsey.
Det blir kulkul, men nu måste jag äta, bye!


Jo förresten, mina nya flip-flops!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0