SKIT OCKSÅ!

Nu bor vi i den nya lägenheten :)
Men ett - är arr internet inte kommer att funka på hela denna veckan...omg - bloggen. - var ju de första jag tänkte hehe ^^
Nu är jag hemma hos Anna och passar därför på att blogga lite, vi har varit ute nyss, vi gick ty vilse på en massa småvägar :S
Sen har vi solat också, riktigt skönt, nu är det verkligen sommar och jag gillar´t.
Vi har vatt lediga från skolan sen igår, vi är lediga fram till tisdag och då ska vi åka till liseberg med klassen, ska bli azuuum!
Längtar :D

Anna sov hos mig inatt, vi käkade godis och kollade på film, efter det var vi ute en stund och lekte lite på beachgymmet, awesome.
Jag kommer förmodligen inte blogga förens på typ måndag eller söndag nu, buhu :(
Men sluta inte följa!
Pusss<3

Kommentarer
Postat av: Maria Javurek

Hej gumman..Sms funkar inte, kommewr pa mandag fm. Puss puss, saknar dig

2011-06-04 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0