Ja.

Äntligen hos mamma, internet (Y)
Inte jättebra bilderna på kläderna kanske, men de får duga.
Linnet köpte jag på H&M, Shortsen och bikinin på Cubus, jag köpte en brun underdel till, men den har jag inget foto på.
Och bilderna från idag, där ser ni ju att jag iallafall har blivit rätt mkt brun/röd... var knallröd på magen med som ni såg då, inte lika röd idag, de bilderna tog jag igår.
Idag är det ju sveriges nationaldag, så vi (i roddklubben) har gått på ngn jävla parad, VARMT som.....fan.
Sen handlade jag med mamma, lite mat till bussresan imorgon då, vi åker till liseberg med klassen, kommer hem på onsdag kväll!
Vilket betyder att det inte blir ett ända inlägg imorgon.. men jag kommer nog ta en massa bilder på liseberg och i stan i Göteborg, så håll utkik på onsdag kväll eller torsdagen!

Nu ska jag nog börja fixa en ny header som förmodligen kommer att vara klar senare ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0