Internet...

Hej alla läsare, som ni nog märkt har bloggen stått orörd i några dagar nu, sorry för det!
Det berodde på att internet inte fungerade av någon konstig anledning...men nu är det fixat!
Igår var det ju midsommarafton och då var jag med min familj först hemma hos några vi känner och åt och lite sånt, det var trevligt.
Efter det gick jag och mötte Moa, sen träffade vi Lindsey och Clara, som vi sen var med på kvällen då.
Vi gjorde inte så mycket men det var ändå kul.
Idag har jag dushat, läst i...några timmar.. ja jag har inte gjort mycket mer än det.
Ikväll blir det film hos en kompis, nu ska jag... göra något.
Förmodligen fortsätta att nörda lite vid datorn, puss!
Nya bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0