Göteborg!

Då är man hemma från Göteborg!
Liseberg var awesome, jag åkte den nya ''Atmosfear'', den var kul men jag tyckte ärligt talat inte att den var läskig alls, uppskjutet var värre tycker jag, är jag konstig då? (a)
Jaja, idag var vi på stan och shoppade, jag köpte en svart hög kjol, ett linne i typ lite olika konstiga färger, en vit body (som jag ska ha under den höga kjolen) och en vit/grå randig tröja med trekvarts ärmar.
Sen åkte vi paddan också, ganska tråkigt....sen blev det universeum, där kolla vi på en massa djur och typ gjorde lite konstiga saker, så de va rätt chill ändå.
Är lagom trött nu så orkar inte lägga upp bilder på kläderna ikväll, så det får bli typ imorgon!
Men några bilder från Liseberg kan ni allt få men de kommer i ett annat inlägg för jag håller på att ladda över bilderna till datorn nu ^^
Pösspöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0