.

Blir väl träning snart, nu är jag hemma på mitt rum och bara chillar....
Lyssnar på musik och gör en ny spellista på spotify: Summer 2011 ;)
Bilder från igår lägger jag upp lite senare i ett inlägg, men kan berätta lite mer om hur kvällen var nu iallafall!
Vi var på stranden och grillade hamburgare/korv, grillade marsmallows gjorde vi också, gott!
När glöden på våra engångsgrillar tog slut helt så fick jag, Mathilde, Anna och Moa idén att göra en egen brasa, så vi satte igång och letade stenar,pinnar och sånt, sen blev det en bra brasa som vi höll levande i några timmar ;)
GRYMT.

Sen satt vi ju och pratade om allt möjligt och hade skitkul.
Vi tog en massa foton, några av oss iallafall!

(Jag, Moa, Mathilde, Anna, Lindsey, Annie, Patricia, Johanna och Clara)

:D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0