ZINGO

Hej!
Kom hem för en liten stund sen,har ju sovit hos sebbe med elvira och Simon med, men lindsey kunde inte :(
Men vi va först ute lite,jag sebbe och elvira, sen gick vi hem till sebbe,kollade på tv,snackade och lite sånt.
Typ klockan 9 kom Simon :)
Vi gjorde egentligen inte så mycket den kvällen, men sebbe och elvira somnade först sen somnade jag och Simon vid typ half 4.
Sen vaknade vi typ klockan halv 10 imorse av sebbes dumma väckaklocka :O
Så jag är sjukt trött...
Simon stack hem rätt tidigt,typ vid 11, sen klockan 12 typ stack jag och elvira hem.
Så nu sitter jag på mitt rum med datorn: facebook,bloggar,musik.
Och jag dricker Zingo med, (:
Senare idag vet jag inte vad jag ska göra, men i eftermiddag eller ikväll kommer jag blogga mer om hur denna dagen har varit.
Ha det gött haajdåå <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0