Yes...

Hej!
Igår bloggade jag ju inte,men jag var i stan med lindsey,vi skulle klippa oss men det fanns inga tider.. så det får bli en annan dag.
Men vi gick runt affärer och sånt,jag köpte ganska mycket,gjorde nog av med runt 700 kronor...
Jag köpte:

ett par blå,rosa Björn borg trosor
ett par Pieces trosor,olika färger
Rosa munktröja
Svarta skor
Brunt linne
Armband
2 nagellack, svart och typ ljuslila


:D
Sen när jag kom hem så hade jag så sjukt ont i huvudet så jag orkade inte blogga,gick och la mig istället.
Idag har jag varit med kören i nosaby, vi sjöng med deras kör och sen tog vi gruppfoto och så.
Nu har jag precis kommit hem och sitter på mitt rum bara,ska lyssna på lite musik och kolla facebook och sånt.
Det blir bilder senare (kanske)
Men pusss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0