(Y)

Hej!
Idag har jag inte kunnat blogga förrens nu, för jag har varit i skolan,sen stack jag hem till pappa för att träffa farmor och peter,, hade ju datorn här,så ;)
Av dom fick jag en fördenad julklapp :D
Jag fick en ask merci ovh 600 kronor, bra, så har jag med pengar att spara till stockholm,jag har faktist varit rätt bra på att spara nu,har rätt så mycket pengar,men jag har faktist ingen aning hur mycket,men mycket e de :P
Jaja, nu sitter jag och lyssnar på musik och facebook,drogar såklart samma låt som igår ;)
Idag i skolan har vi haft diagnos,typ som ett prov i spanskan.
Det gick bra och jag hade alla rätt,men trodde dock att jag skulle få fel på alla eftersom jag inte ens hade tränat så mycket.. men jaja,ibland har man tur ;)
Sen redovisade jag min shoebox..jag tyckte det gick RIKTIGT dåligt och jag kom typ inte på många saker att säga,menmen, nu är det över iallafall :P
Sen är det ju prov i spanskan i februari då.. ska faktist plugga inför det denna gången :P
Nu ska jag fortsätta sitta här och bara ta det lugnt,läsa bloggar och lite sånt.
Kommer nog ett till inlägg senare.
Hej sålänge puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0