Where'd you go...

Heey,, idag har jag varit upptagen så inte kunnat blogga då ;)
Först skolan, slutade tidigare idag för vi hade håltimme på slöjden och det var sista lektionen, JA vad skönt att slippa slöjden :D
Sen efter skolan så var jag och lindsey kvar lite och väntade med clara medans hon då väntade på sin pappa som skulle hämta henne, då fick hon el ''väldigt'' försenad julklapp av mig, ett par silvriga öronhängen,små hjärtan med typ en diamant i mitten,hon blev glad :)
Sen stack jag och lindsey hem till mig en stund,sen ville mamma att vi skulle handla, först ville jag inte men sen ångrade jag mig när hon sa att vi fick köpa något gott, eller som hon kallade det: ''ovättigt'' ... :D
Det blev vars en stor chokladmuffins..orkade dock bara halva,men.. :)
Jaaja,nu blev det mycket.. hoppas ni orkar läsa ;)
Efter en stund hemma hos mig så stack hon hem,och jad gick till kören och kom hem för en stund sen. sitter och drogar musik och facebook som alltid, jag tror inte jag skulle kunna leva utan musik ;O
menmen,hejdå sötnosar<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0