Sista för the day

Hej!
Detta får bli sista inlägget för denna dagen.
Jag sitter nu och lyssnar på musik,drogar en låt som min bror lyssnade på, bara älskar den!
Fort minor - Where'd you go :)
Lyssna på den!
Snart ska jag sova,men först blir det att kolla på ett avsnitt av 2 1/2 men tror jag,om det är på tv då,men det tror jag det är (a)
Efter det ska jag läsa lite på läxorna och gå igenom min shoebox som jag ska redovisa imorgon.
För er som undrar - Det är på engelskan, vi ska ta med en skolåda och lägga i ca 5 saker där som typ ''är viktigt'' eller så för en och så ska man berätta om det.
Jag kommer säääkert göra bort mig iallafall lite..tro mig.
Jaja,jag ska då gå igenom det och sen ska jag sova!
So jag säger Godnatt nu dåå, Godnatt,sov asgött och dröm om mig! eller nej,om ni vill sova gott kan ni låta bli ;)
Pussen<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0