Random blomma?

Hej.
Jag har egentligen ingen aning vad jag ska skriva nu...
Får se här nu...sitter på mitt rum och lyssnar på musik och chattar och e ju inne på facebook såklart och chattar med lite gulligt folk där..
Jag har precis laddat över bilder i datorn så ni får några idag med,ska försöka att ladda upp bilder så ofta jag kan nu,det går ju ändå jättefort att ladda över dom!
Brukar glömma det...
Imorgon är det tisdag, den näst tråkigaste sagen på veckan (tråkigast e söndag ju), Då vi har de tråkigaste och längsta lektionerna i skolan, USCH!!
Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra..kanske va med någon..fast NEJ det ska jag inte!
För jag ska för någon gångs skull vara duktig och plugga till spanskaprovet och engelskaprovet,sen när jag ändå håller på ska jag göra min matteläxa.
Om det ändå ska vara en tråkig dag kan det lika gärna vara ALLIN.
Åh vad jag längtar,eller inte ;)
Men på onsdag blir det nog lite roligare,fast vet inte vad den dagen kommer bestå av än,men det får ju ni reda på,precis som jag :)
Nu märkte jag att detta blev ett väldigt långt inlägg även om jag "inte hade något alls" att skriva om!
Som det kan gå,ibland har man tur ^^
Men nu ska jag inte skriva mer,ni ska ju orka läsa det med..
Men ni får några bilder från idag iallafall! Pusss,hej!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0