Moa Anna Julia Beijer (yy

Hejsveeejs.
Har sovit över hemma hos moa igår till idag, vi gick först och hyrde en film, sen gick vi hem till henne och satta bara och pratade om allt möjligt shit i typ en timme... sen kollade vi på filmen vi hyrde, Hachiko.Den filmen var jättebra, men sorglig och jag rekomenderar den verkligen.


Nu för en liten stund sen kom vi hem till mig,nu sitter vi på mitt rum och gör typ ingenting.
Senare idag ska jag va med lindsey.
Och imorgon blir det bio med simon,tobbe och sebbe.
Hejdå (: <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-07 @ 20:02:32
Postat av: anna welin

men det roliga är ju att du tog den kinesiska framsidan :p

2011-01-07 @ 23:41:13
Postat av: Molly

jajaja, den är ju cooooool (a) :P

2011-01-08 @ 13:49:29
URL: http://seskorpis.blogg.se/molly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0