Jävla lampa :O

Hejhopp,jag sitter i min säng,i mitt rum,i mitt hus,i åhus,i skåne i sverige.
Coolt va?
Men det enda problemet är att min lampa brände mig i huvudet, ska döda den -.- men det får bli en annan gång.. (a)
Jaja,jag pratar i telefon med ''tuffa'' simonpimon,och jag ska snart sova,har lite ont i huvudet med,sen imorgon får jag ju inte dö i skolan,måste ha liiite sömn iaf.. (:
Imorgon blir det då skolan,sen träna på gymmet med anna och moa.
Idag har jag varit med lindsey och därför har jag inte bloggat på ett tag.
Vi hade sjukt roligt iallafall! :D
( Simon sitter och snackar,om vad har jag ingen aning om, lyssnar inte så mycket, bara säger typ: mmhh hahahaha, okej, jaa,nej och lite sånt (a) <3333
Hejdååååå<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0