Ikväll, nu och imorgon

Hej!
Ikväll har jag varit med simon och max då, vi var först ute och dom smällde lite och så, sen gick vi hem till simon och kollade på tv,sen började vi kolla på en film, 10 minuter senare skulle jag gå hem -.-
Nu sitter jag då på rummet igen och.. lyssnar på musik och... och.... FACEBOOK! :O
Imorgon ska jag först träna på morgonen,so jag redan skrev innan, men på dagen tror jag att jag ska vara med elvira, sen på kvällen ska jag sova över med lindsey,elvira,sebbe och simon, hemma hos sebbe.
Ska bli kul,men nu ska jag snart lägga mig, måste sova nu,har varit uppe alldeles för sent nu flera dagar i sträck.. och ska upp vid typ 9 imon med -.- så,godnatt bloggar imon! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0