Idag blev det Lindsey

Hej!
Idag har jag varit i skolan,helt okej dag.
Efter skolan var jag med lindsey,vi va först ute lite och gick och ''dansade'' (a)
Sen gick vi hem till mig, åt lite och sen kollade vi på tingeling filmen med clara, min lillasyster ^^
När den var slut gick vi upp på mitt rum och satta vid datorn och sånt rätt länge, sen åt vi middag dåå, sen datorn igen.
För ungefär en halvtimme sen eller något så hämtade hennes pappa henne.
Tråkigt :O
Nu sitter jag här i mitt tum vid datorn och lyssnar på musik och sånt.
Imorgon ska jag gå till skolan och sånt, sen ska jag träna.
Just nu har jag väldigt tråkigt,och då är nog inte min blogg det bästa du vet..
Men ni får stå ut lite ;)
Japps nu ska jag sluta störa er,hejdå ;) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0